lørdag 12. september 2009

Utkledningsfest!

Fikk heldigvis en rolig morgen i dag etter full fart i går, med utkledningsfest for 10 glade 3-4 åringer! Jeg og ei venninne ordnet det sammen hjemme hos oss. Var veldig spente på reaksjoner, oppførsel og støynivå, men det gikk over all forventning!! Etter 2,5 t, pølser, gele, bamsesjokoladekake, skattejakt med godteposer og mye lek og morro var alle rimelig fornøyde - vi voksne oxo!


Her er et bilde av min lille rakker, som selvfølgelig ville være sjørøver!


Ha en fortsatt fin helg alle sammen! Klem fra meg!

4 kommentarer:

  1. I'm late but...happy birthday to your pirate!!!
    A relaxing week end for you...you deserve it!
    Vale

    SvarSlett
  2. Så koselig blogg du har! Mange fine bilder! Ha en fortsatt fin søndag! Klem-Mia

    SvarSlett
  3. Jeg har en liten prins her jeg å som elsker å være sjørøver...
    Så søt han var!

    Arkene lager jeg selv på Mac´n
    og printer ut :-)
    Klem

    SvarSlett
  4. Så kjekt da!! Og for en herlig liten sjørøver!
    Det ble en liten "trøste" premie til deg på trekningen min! Send meg adr din til lykke_bo@live.no så kommer det en liten pakke i posten om litt;)

    Klem

    SvarSlett

Koselige tilbakemeldinger