søndag 22. mars 2009

God søndag!

Her har alle 3 vært tidlig oppe i dag og vi har utnyttet fridagen maximalt! Jeg har rydda og ordna i kjøkkengangen/boden. Det var deilig det! Der var det mye som kunne kastes, ryddes bort og gis til loppis! Deilig å føle vårgleden komme over en om dagen! Jeg fikk oxo malt en ramme og ett speil. (Bilder kommer.)

Og det ALLER BESTE var at jeg oppdaget at Peonene mine har overlevd vinteren og faktisk spirer! De ble plantet i en verandakasse i sommer da vi skulle lage uteplass. Og de har stått ute i hele vinter og likevel overlevd! UTROLIG så gla jeg ble! Så gjenstår det å se når de har tenkt å blomstre igjen... I mellomtiden får jeg stelle pent med de! Nå skal jeg plante årets første Stemorsblomster.

Fortsatt god søndag!

Klem fra Camilla

5 kommentarer:

  1. Herlig når årstiden er kommet så langt at man faktisk kan se at ting har overlevd og at det spirer!!!! Har ikke kommet så langt selv men jeg gleder meg :-)

    SvarSlett
  2. Så effektiv du har vært idag da.
    Pioner er flotte, og lukter nydelig. Vi har hagen FULL og gleder meg til de begynner å blomstre.
    Gleder meg til bilde av det du har malt:)
    Du har et nydelig hjem Camilla:)

    SvarSlett
  3. Tusen takk for koselige kommentarer! Det gleder et ferskt bloggerhjerte! ;)

    SvarSlett
  4. gleder meg til å se rammene ferdige:) koselig at du har plantet stemorsblomster da, så blir det skikkelig vårstemning hos deg :)

    SvarSlett
  5. takk takk :) ja jeg er veldig fornøyd med at etter SÅÅÅ lang tid er Kartell`n snart min :)

    SvarSlett

Koselige tilbakemeldinger