onsdag 25. november 2009

Årets første svibel & litt pusleri

Det var på tide å få noen søte svibler i hus og da passet det fint at det var tilbud i helgen! Plantet en svibel i denne søte muggen jeg fikk av ei venninne tidligere i høst. Takk LM!






Ellers har junior vært litt syk de siste dagene, så jeg har fått tid til litt pusling ala sying osv. Her er mine to første hjemmesydde hjerter som jeg har stemplet litt tekst og swirls på.



Det har vært stille lenge på scrappefronten men lysten kom kjapt tilbake da jeg fant fram saker og ting til å lage dette kortet og hjertene.



Når minsten kommer blir det nok litt mer av albumlaging oxo! Er forøvrig på "overtid" og er ganske så klar for at han kommer snart...


Ha en fin onsdag og inntil videre tudeluuuuu...


Klem Camilla





3 kommentarer:

  1. Hei!
    kjempesøte hjerter du hadde laget og det kortet var nydelig!
    ha en fortsatt fin dag

    SvarSlett
  2. So beautiful hearts you made! I like the colours!
    A nice Wednesday to you!
    Vale

    SvarSlett
  3. Svibler er et "must" i julen;)hihi..mine er kjøpt, men venter på plass;)
    Kjempe fine hjerter1og vakkert kort..

    God søndag:)
    Klem

    SvarSlett

Koselige tilbakemeldinger