mandag 19. oktober 2009

Valg av ny peis!

Det har brått meldt seg behov for ny peis her i vårt gamle hus de siste dagene. Vi rev jo vår store, stygge 60/70-tallspeis i påsken som jeg har blogget om tidligere... Bach-mannen jobber jo med montering av gasspeiser, men dere vet hvordan det er med skomakerens barn...

Her er i allefall ett alternativ vi har begynt å se på! Hva synes dere??

Ellers satt jeg i går å forundret meg over hvorfor ting & tang er så dyrt i Norge semmenliknet med flere av våre naboland - feks. Danmark! Jeg har en evig lyst til å reise dit, det er bare pengepungen som stadig holder igjen. Fant denne nydelige gyngestolen til junior i går - til den flotte sum av 159 danske kroner!!! *vil ha - vil ha*
Ha en super høstlig tirsdag - tror det blir innekos og maling på meg i dag! Klem fra Camilla

1 kommentar:

  1. Stilig peis!
    Det er jo så koselig med peis, -og dekorativt.
    Klem

    SvarSlett

Koselige tilbakemeldinger