fredag 2. oktober 2009

"Nytt" på soverommet

Soverommet vårt har desverre ikke blitt mye prioritert når det gjelder styling den senere tiden. Men i går fikk jeg ånden over meg samtidig som det var på høy tid å ta frem litt varmere dyner! Til bryllupsdagen fikk vi nytt, deilig sengesett av min snille mormor, som jeg gledet meg til å legge meg i i går!

Daybeden ble flyttet inn etter sommeren og fikk plass inntil sengen. Den fikk litt mer høstlige farger og kan fungere som en liten koselig krok å amme i i løpet av vinteren tenkte jeg. (Må nok på Ikea å kjøpe etpar lammeskinn)






Vi er så heldige at vi kjenner de som driver kaffebrenneriet Crema og der har jeg vært og fått mange stilige kaffestriesekker som jeg kommer til å bruke til litt forskjellig her framover. Den ene fikk kurvstolen selskap av inntil videre.




Koffertsettet jeg har kjøpt på loppis passet også fint inn på soverommet nå.

Håper alle har en strålende høstlig fredag og go helg ønskes alle bloggdamene! Klem fra meg!

3 kommentarer:

  1. Your cushions are gorgeous!!!
    Happy week end!
    Vale

    SvarSlett
  2. Flotte kaffesekker, altså! Misunnelig! klem fra Gro

    SvarSlett
  3. I'm sure that these sunny and warm days could't last so long and flue will come here too soon!
    Happy new week and take care!
    Vale

    SvarSlett

Koselige tilbakemeldinger