torsdag 7. mai 2009

Gråværsdag med blogg og bollebaking!








Litt skuffa blir man jo når man hører det blåser og regner når man våkner en tidlig maidag... Men det var bittelittegrann deilig oxo og ikke måtte opp og ut i dag, men ta det rolig, gå lenge i joggedressen og være litt i blogglandia. ;) Satt en bolledeig som nå hever og er spent på resultetet etter ny-oppskrift-prøving.





Legger ved bilde av noen innkjøp jeg har gjort i det siste. Fatet og og det søte zink-hjertet er fra KID og det var imponerende gode priser på det!








For noen dager siden fikk vi oxo hengt opp dette fine skapet på kjøkkenet. det kommer ikke helt til sin rett ennå, siden vi har beg å rive tak og lister der... men her ser dere i allefall skapet, som jeg fikk til 1/3 av prisen fordi glassene var knust. hi hi... veldig fornøyd med det kuppet!




Ellers er det utrolig masse lekkert å finne i alle Kremmerhusene landet rundt i disse dager! Det er "farlig" å jobbe der for tiden... Disse søte barnebildene har jeg kjøpt til juniors rom, når det måtte bli ferdig en gang i fremtiden.


Fortsatt go torsdag til dere alle - snart er det HELG! Jippi! ;)
Klem fra Camilla








4 kommentarer:

  1. Kid har så mye lekkert for tiden! Er sikker på at jeg kommer til å brenne noen penger der snart...Kremmerhuset er det lenge siden jeg har vært på, men der er det jo som regel alltid noe som faller i smak.
    Nydelig skap du har fått deg, heldig med den:)
    Og nydelige bilder til junior.
    Kos dere i regnværsdagen med bollebaking.

    Klem fra meg:)

    SvarSlett
  2. Så fin blogg du har. Mange flotte bilder :)
    Her har vi tenkt å gjøre akkurat det samme som deg. Får besøk av to små jenter, og det blir bollebaking ;)
    Kos dere! :)
    Klem Maria fra Idekroken

    SvarSlett
  3. Titten innom en tur.. koselig blogg!:)
    Mye fint i de butikkene for tia.
    Kos dæ med bollebaking..
    Ha en fin torsdag vidre.
    Klem C.

    SvarSlett
  4. Heisann!
    Legger deg til på følger listen min, håper du legger til meg også :)
    mar

    SvarSlett

Koselige tilbakemeldinger